Christmas Shopping

11 december 2019 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Nadat we in het Hotel gehoed en gemanteld zijn vertrekken we richting Londen City.  We denken er goed aan te doen vanaf het hotel de bus te pakken. Met de Oystercard kan je gebruik maken van al het ov. Het duurt echter heel lang voordat we er uiteindelijk zijn. Voordeel is dat we op plekken komen die je nooit zelfstandig zou uitzoeken 🤣 Niks mis met de stadsbus maar deze stopt om de vijf minuten. We stappen dus vroegtijdig uit en nemen een tram om te versnellen en dat is veeeeell beter. Het lijkt ons vandaag niet zo mee te zitten. Als we op de hop on hop off bus stappen wordt de online ticket niet herkend. Eigenlijk mogen we niet mee! Maar de chauffeur is goed gezind en stelt voor ons ergens af te zetten bij iemand van de buitendienst die kan kijken hoe en wat.  Dat. Gebeurt dan ook! Een opperheks beslist dat we er uit moeten en we pech hebben. De kerstgedachten bestaat echt want een allervriendelijkste collega besluit ons in iedergeval te brengen bij iemand die het wel oplost. Ticket is goed, had geprint moeten worden maar vooral zit t probleem dat het van een concurrent organisatie is. Lang verhaal en bij de juiste persoon duurt het 2 minuten! We kunnen door! We zien al veel Londen, kopen de eerste dingen en de kerstsfeer is weer subliem! Avonds zijn we afgedraaid en pakken de tram terug naar t hotel.