Good Morning

12 december 2019 - Londen, Verenigd Koninkrijk

We starten met een English Breakfast.
we hebben vernomen dat alle bussen richting station gaan en dat scheelt toch een ochtend wandeling. Op het station is het druk maar nog goed te doen. Het blijft hilarisch zo’n tramritje. De ene slaapt door, de andere staart, en de meeste verzonken in hun telefoon. We stappen uit en begeven ons richting de Royals at the Palace. Het regent vandaag dus charmant in de regenponcho (bedankt Diaan) komen we via Hydepark bij Buckingham Palace. Prachtige kerstbomen, guards die opgezet kijken te zijn maar vooral weinig publiek. Je kan makkelijk foto’s maken en er is voldoende ruimte. Dat moet wat zeggen! En inderdaad vandaag is er changing of the guards! Ik mag hopen dat dit er wel is maar in iedergeval niet met de bombarie waar het publiek voor komt. Helaas we zien het dus weer niet! 🤣 we maken wat leuke plaatjes en stappen om de hoek op de hop on hop off. Dat hadden we al besloten en omdat het met regenpijpen de lucht uitkomt zitten we daar t beste. We zien ondanks het weer wel Londen en houden het zelfs een volle ronde vol. Een tussenuitstapje zo hier en daar een bezoekje Chinatown, ofcourse het overbekende Harrods. Aan het einde van de middag zijn we wel klaar en koud.

In een heuse Pub bestellen we Fisch en Chips en warmen op. Na iets van twee uur gaan we weer slenteren en komen in de mooiste straten. Regentstreet, oxfortstreet, time square Kerstmarkten, Victoria Secret etc. Alleen al de versiering van gebouwen en straten is een must see. Ook aan deze dag komt een eind en hoeveel je ook pland we laten alles aan het lot over... 😊 Uiteindelijk zijn we weer terug in t hotel en sleep over.